Banene

GolfMore på driving rangen

Det innføres i juli -24  et nytt system for uttak av baller på driving rangen.

Du kan fortsatt bruke vanlige kreditt-/debetkort, men du kan også få ut baller gjennom kjøp i GolfMore-appen eller med Apple Pay eller Google Pay. Vipps kan komme senere.

I Pro Shop kan du kjøpe kode for å få ut baller. Dette er på mange måter slik enkelte starter bilvasken.

Har du baller på et tidligere ballkort så må du innom Pro Shopen / administrasjonen og få disse overført til GolfMore-appen.
Samarbeidspartnere som har "ballkort" i sin avtale og Eagle-medlemmer må nå også bruke GolfMore-appen. Mer info får du av administrasjonen.

Det er nå ikke antall bøtter/baller på kortet, men beløp som brukes til kjøp av baller:

• Fyller du på for kr. 200,- så får du kr. 20,- i tillegg / 10 % rabatt
  • Fyller du på for kr. 500,- så får du kr. 100,- i tillegg / 20 % rabatt

• En "liten" bøtte er ca. 30 baller og koster fortsatt kr. 30,-
  • En "stor" bøtte er ca. 60 baller og koster fortsatt kr. 60,-
    • Husk å sette en stor bøtte under maskinen før du starter uttaket av 60 baller

Vi anbefaler deg å laste ned GolfMore-appen så fort som mulig. Innlogging er det samme som i GolfBox.
Er du ikke medlem i noen golfklubb og med det ingen GolfBox-innlogging - opprett konto med din e-post etc.