Ny ledergruppe

Av: Admin  |  Publisert: 21. januar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi søkte etter en daglig leder, men styret har i stedet valgt å danne en ledergruppe som vil bli bestående av Camilla Heggelund Paulsen, PGA Professional Henrik Björelind og banesjef Ragnhild Skilbred.

Etter en grundig ansettelsesprosess har styret gleden av å presentere Camilla Heggelund Paulsen som ny medarbeider i Larvik GK.

Vi søkte etter en daglig leder, men styret har i stedet valgt å danne en ledergruppe som vil bli bestående av Camilla, PGA Professional Henrik Björelind og banesjef Ragnhild Skilbred. Ledergruppen vil i fellesskap få ansvaret for daglig drift, økonomi og klubbens virksomhetsplan. Ledergruppen vil rapportere til styret. Vi håper en slik omorganisering vil gi klubben en stabil ledelse i årene som kommer. Det er mange viktige oppgaver som står foran oss, så vi er avhengig av stabilitet.

Det var totalt 35 søkere til jobben, med mange godt kvalifiserte kandidater.
Styreleder, nestleder og Ragnhild har hatt en grundig intervjuprosess og mener helt klart at Camilla er den beste kandidaten til den nye ledergruppen.

Camilla kommer har vært Avdelingsleder i Lørenskog kommune, hvor hun hadde ansvar for 35 ansatte, samt fire ledere. Hun har også jobbet som freelance journalist, samt som lærer på barnetrinnet.

Familien, hennes mann Rudi Aleksander og deres to barn har kjøpt seg hus i Stavern og flytter nedover på vårparten, da de ønsker å komme nærmere både sjø- og jordbruksområder.

På fritiden liker Camilla seiling, kampsport, kjøre MC og friluftsliv. Camilla er ikke en aktiv golfspiller, med unntak av noen timer på driving rangen på Losby, så nå blir det VTG-kurs for hele familien.

Camilla - Administrativ daglig leder
Jeg har et ønske om at alle innbyggere i Larvik skal få delta i fritidsaktiviteter og være en del av et inkluderende miljø. Dette får vi til med å jobbe aktivt for et tett samarbeid mellom kommunen, lag, foreninger, næringsliv og frivillighet. Mitt første inntrykk er at Larvik Golfklubb er et vakkert sted med utrolig potensial og flinke folk. Selv brenner for ledelse som fag og synes det er spennende å finne ut hva som motiverer medarbeidere og hvordan vi i fellesskap kan jobbe smartere og annerledes for å få enda bedre resultater. Det blir gøy å jobbe med en ledergruppe som har så god kjennskap til klubben, og jeg ser veldig frem til å bli kjent med sporten og ikke minst medlemmene.

Ragnhild - Banesjef
Jeg ser frem til å fortsette den gode utviklingen klubben er i sammen med resten av lederteamet. Mitt hovedfokus vil fortsatt være banen. Sammen med resten av banemannskapet og frivillige vil vi gjøre det vi kan for å skape de beste spilleforholdene, og planlegge for en god videreutvikling av banen. Jeg ønsker at Larvik Golfklubb skal være en klubb og bane for alle, uavhengig av alder og spilleferdigheter.

Henrik - PGA Professional / daglig leder
Jeg ønsker å benytte anledningen til å få takke for tilliten at jeg er ønsket i en ledende stilling på Larvik Golfklubb. Som PGA pro brenner jeg for hver golfers trivsel og mestring. Samtidig ser jeg virkelig frem til at få lov å bidra til klubbens videre utvikling sammen med lederteamet, våre flinke medarbeidere pluss frivillige. Etter 30 år på Larvik Golfklubb ligger våre medlemmer, gjester, samarbeidspartnere og ikke minst bane varmt om hjertet. Jeg håper at vi sammen kan gjøre golfklubben til landets beste golfopplevelse.

Ledergruppen vil tre i kraft fra og med 1. april 2024.
For ytterligere informasjon, kontakt styreleder Geir Abel Ringdal, tlf. 932 55 050.

Bildet - fra venstre Camilla, Henrik og Ragnhild