Samarbeidsavtaler

Vi ønsker at Larvik Golfklubb / Fritzøe Gård Golfbane skal være en arena for aktivitet, også for næringslivet.

Kunne dere tenke dere å assosieres med frisk luft, fysisk aktivitet, god helse, sosialt samvær og flotte natur opplevelser? Vi her ute på Fritzøe Gård tilbyr dette for Larvik Golfklubbs 1 270 medlemmer, våre samarbeidspartnere, anleggets 5 000 gjestespillere og for alle deltakere på arrangementer i privat og offentlig regi.

Vi kan være stedet hvor du kan ta med deg dine kunder, dine ansatte eller andre forretningsforbindelser. Her kan vi aktivere dere gjennom introduksjonen til golfspillet med dyktige instruktører, spill på vår korthullsbane og puttekonkurranse etterfulgt av bevertning både ute og inne.

Vi kan tilby golf, profilering og relasjonsbygging. Våre avtaler er "skreddersøm" og tilpasses den enkelte samarbeidspartners behov.

Vi har to hovedkategorier samarbeidspartnere, med rom for tilpasning innenfor hver kategori;
  1. Hovedsamarbeidspartner (inntil 18 - en pr. hull)
  2. Samarbeidspartner
Spørsmål rundt samarbeidsavtaler kan rettes til vår pro Henrik Björelind på e-post henrik@larvikgolf.no, tlf 33 14 01 40.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen!

Hovedsamarbeidspartner

Samarbeidspartner