Medlemsfordel - Eagle-pakke

Av: Admin  |  Publisert: 29. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dette er et tidsbegrenset tilbud til medlemmene . Registrering på kjøpsblankett (se nederst) - på vår hjemmeside, og det er først til mølla-prinsippet som gjelder.

Vi tilbyr også i år kjøp av medlemsfordeler i Larvik Golfklubb. Ved å oppgradere deg selv til «Eagle-medlem» bidrar du til at vi fortsatt kan ha ett av Norges flotteste golfanlegg. Samtidig gjør du golf hverdagen din enklere og mer sosial, du kan løfte spillet ditt med mer trening og nytt utstyr – alt til en rimeligere penge.

Eagle-pakken har ikke vært justert i pris på over 6 år, så vi har sett oss nødt til å øke prisen på årets pakke, samt å justere litt på pakkens innhold. Vi håper fortsatt at de fleste finner denne pakken attraktiv .

• Gratis rangeballer*
  • 3 stk. 18-hulls greenfee seasidebanen (liste i proshop)
  • Parkering ved klubbhuset**
  • Gratis kaffe i kafeen***
  • Logoballer, 3 stk.
  • 10 % rabatt på klær og sko hele sesongen****

Prisen er kun kr. 5 900,-.

*          Begrenset opp til årsforbruk på 3 000 baller.
**        Rett til å parkere på ledige p-plasser samarbeidspartnere (gyldig p-bevis må være synlig i bilen). Gjelder så lenge seasidebanen er åpen.
***      Gjelder fra 1.1.24 til 31.12.24 for Eagle-medlemmet
****    Gjelder ikke varer som allerede er på salg og kan ikke benyttes på toppen av andre rabattavtaler som klubben har.

Det er bindende kjøp ved å fylle ut kjøpsblanketten.