Last ned Gimmie

Av: Admin  |  Publisert: 8. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gimmie er hele Norges nye golf-app. Med Gimmie kan du bestille starttid, levere scorekort og få justert handicap, samt motta nyheter og innhold fra redaksjonen i Norsk Golf og de klubbene du ønsker å følge.

Gimmie er gratis å bruke for alle medlemmer, og kan lastes ned på AppStore og Google Play!

Appen er utviklet av GLFR i samarbeid med GolfBox og NGF. Danske GLFR står også bak baneguiden vi har benyttet siden 2016 - som GLFRs første norske kunde.

Gimmie samler tjenestene du som golfer trenger på ett sted. Du får full tilgang til GolfBox, digitalt scorekort, nyheter og informasjon – og etter hvert baneguide med GPS.

På sikt vil Gimmie erstatte GolfBox-appen, men GolfBox på nett kan brukes akkurat som før. GolfBox vil fortsette som hovedsystemet for golf i Norge - det er ingen endring på dette.

Gjennom innlogging med GolfBox vil du som golfer kunne:

• Bestille starttid, levere scorekort og få justert handicap med full tilgang til GolfBox.
  • Velge bane, legge til venner og føre score underveis på runden.
  • Motta nyheter og innhold fra Norsk Golf og klubbene de følger.
  • Benytte baneguide med GPS for å se banens layout og avstander til green, bunker og andre hindre (kommer sommeren 2023).