Maureen slutter

Av: Admin  |  Publisert: 21. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi vil med dette informere alle medlemmer om at Maureen Sinclair, klubbens mangeårige resepsjonist/kontormedarbeider, har valgt å fratre sin stilling med virkning fra 30. september 2023.

Maureen har vært ansatt hos Larvik Golfbane AS fra 2006 og videre i Larvik Golfklubb når klubben overtok driften og personalansvar fra januar 2017.
Vi takker Maureen for en fantastisk innsats og dedikasjon for klubben gjennom mange år. Maureen vil helt sikkert også være en del av klubben og klubbens aktiviteter i fremtiden.

Vi ønsker Maureen lykke til videre med alle sine gjøremål og ikke minst med golfen.

Bjørn Ekvall
daglig leder, Larvik GK

Eventuelle spørsmål kan rettes til styreleder Geir Abel Ringdal | 932 55 050.