Ny hjemmeside

Av: Admin  |  Publisert: 26. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Larvik Golfklubb har fått ny hjemmeside.

Vi håper sidene faller i smak og at du finner informasjon du er på jakt etter på en enkel måte.

Noen tips
  • Megamenyen - klikk hamburgermenyen (ikon bestående av tre horisontale streker plassert under hverandre) i toppmenyen. Her kommer de ulike menyene opp.
  • GolfBox - se toppmenyen GolfBox og GolfBox-logoen. Logg deg på GolfBox.
  • Gå tilbake til forsiden - klikk på klubblogoen oppe til venstre.
Hjemmesiden skal fungere bra på PC/Mac, nettbrett og på mobil.

Lenker i "gamle" nyheter er stort sett ikke lagt inn. Dette da vi måtte publisere den nye hjemmesiden før det kan startes med en manuell oppdatering.

Sidene er fortsatt under arbeid. Har du innspill / tilbakemeldinger ser vi gjerne at du gjør det på e-post til webmaster slik at vi får systematisert innspillene.