Rolf Christian - æresmedlem

Av: Admin  |  Publisert: 10. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Rolf Christian Thrane Nielsen ble på jubileumsfesten utnevnt til æresmedlem.

Æresmedlem er klubbens høyeste utmerkelse og utdeles til medlemmer som har gjort en høyst ekstraordinær innsats for Larvik Golfklubb.

Presentasjonen av Rolf Christian under styreleders tale på jubileumsfesten:

"I anledning jubileumsåret ønsker styret å spesielt fremheve en person som har vært en stor bidragsyter til klubben gjennom mange år. Vedkommende har vært medlem i over 26 år og har vært svært aktiv, både i dugnadsarbeid for å forbedre banen og i ulike styreroller og komiteer. Vi kan anslå at innsatsen for klubben beløper seg til godt over 4 000 timer. Personen utmerker seg som svært initiativrik, oppmerksom på oppgaver som må gjøres, og fullfører stort sett arbeidet selvstendig. Vedkommende besitter bred kunnskap og gir ofte verdifulle forslag til utførelse av arbeid. Personen er meget systematisk og har en utmerket dokumentert oversikt over klubbens kontinuerlige utvikling. Dette er et typisk JA-menneske som aldri sier nei, selv når det er mange andre prosjekter på gang, også utenfor klubben.

Det er med stor glede jeg deler ut klubbens høyeste utmerkelse til et medlem som har ytt og fortsatt yter en ekstraordinær innsats for Larvik Golfklubb. Rolf Christian Thrane Nilsen utnevnes herved til æresmedlem i Larvik Golfklubb."

Rolf Christian er klubbens 3. æresmedlem - sammen med Scilla S. Treschow  og Stein Jodal.